söndag 19 september 2010

Förlåt

Sieg Heil.... Eller "go natt" som vi brukade säga i Sverige. Nu har nazisterna invaderat riksdagen. Ett totalt misslyckande från samtliga etablerade partier.

Alliansen blir största block men får inte egen majoritet. Märkligt att se en så stor del av Sverige rösta på en politik som går ut på att få det som man Haft i USA...trots att man där försöker närma sig Sveriges välfärdsssystem. Att SD nu kommer in i en vågmästarroll, är till största delen sittande regerings ansvar, men även oppositionen får ta sin del av ansvaret. Vi har helt enkelt inte kunnat nå fram med Vårt budskap till dessa mycket rädda och osäkra månniskor. Anledningen till att de är rädda och osäkra är dock den nuvarande regeringens politik.

Mina tankar går idag till min mor och mina barn. Förlåt... Vi försökte skapa en värdig framtid och ett hyffsat liv för Er. Tyvärr har både jag och min fru misslyckats. Då både jag och Lina tjänar på en borgerlig regering så får Vi skjuta till dessa pengar och lite till för hjälpa Er ha ett drägligt liv....... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

1 kommentar:

  1. http://johannagraf.blogspot.com/2010/09/sverige-nu-ett-land-som-andra.html

    Du utrrycker det så bra, Dennis, så jag blir tårögd. Men du har rätt i att det inte är Sd som varit duktiga, utan vi som varit dåliga, i kombination med mediefördumningen av all diskussion som reducerar allvarliga frågor till nån slags våldssport i korta klipp.

    SvaraRadera